Sunday, March 20, 2016

Azi m-am trezit aici si n-am avut nimic impotriva












Calatoria iti rezerva cateva surprize interesante. Poti sa adormi de exemplu bustean dupa o baie in mare si un masaj thailandez de relaxare si sa te trezesti a doua zi sa descoperi un loc nou din care sa privesti rasaritul. 
Glumesc, pe mine azi nu m-a trezit rasaritul in sine, ci megafonul cu rugaciunea oamenilor locului, de dinainte de rasarit. Si in loc sa ma enervez am facut ochii mai mari si am inceput sa zaresc in departare marea. Nu, aici nu ninge, nu e primavara intarziata iar ghioceii sunt si ei tot niste orhidee care -ti bucura ochii si te-ncanta cu mireasma, mai bine decat fabrica de dero de acasa.
Si fiindca a venit vorba despre acasa, cum gasesti la noi la tot pasul farmacii, aici sunt saloanele de masaj. Sunt si mai ieftine si nici nu ai nevoie de vreo reteta, prescriptia se face pe loc. N-am reusit sa ma inteleg direct cu fata care mi-a facut masaj, sa-i spun pe unde scartai si ce ma doare mai frecvent. Dar mi-a verificat toti muschii de pe oscioare de parca avea fisa medicala de cand eram mica si pana in prezent.
 Spuneam ca e ieftin masajul? Asa-i, dar poate provoaca dependenta :D. 
La fel ca si marea si mancarea asiatica. Dar de unele lucruri chiar nu-ti doresti sa scapi, nu te tratezi, iti raman acolo undeva, in sange. 

No comments:

Post a Comment