Sunday, March 13, 2016

Am ascuns un apus de soare in telefonul meu



Uneori am nevoie de un apus pentru a incepe o noua zi, un nou proiect, o noua poveste. 
Pentru ca viata, asa cum o vad eu, este un curcubeu pe un cer infinit, din care noi percepem doar ce putem sa vedem cu ochiul liber. Iar intensitatea culorilor pe care le percepem, reci sau calde, fac diferenta intre binele si "mai putin binele" care ni se intampla la un moment dat. 
Ador sa privesc apusul aceluiasi Soare, care in fiecare zi da un spectacol diferit cand apune si culmea, cele mai frumoase apusuri sunt acelea in care pe cer sunt prezenti si cativa nori. 
Imbratisez seara marea impreuna cu Soarele
Care se revarsa, la propriu in ochii mei, si se face una cu marea, pana dispare.
E perceptia mea asupra unui fenomen care imi da incredere ca ziua de maine conteaza mai mult decat orice as fi putut sa pierd pana acum.









No comments:

Post a Comment